دیزل ژنراتور

Wiki Article

پاسخ نظر عرض سلام و خداقوت خدمت شما. بنده برای یک پروژه، فقط نیاز به تهیه ژنراتور دارم و در سایت شما موتور ژنراتور های کوپله شده وجود داره.

جدا از انجام امور مورد نیاز برای بکارگیری دستگاه در محل مورد نظر شما که شامل کابل کشی، جانمایی و نصب تابلو برق داخلی است، کارشناسان فنی شرکت "آبیاران" در طی انجام خدمات نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، برای اتصال کابل‌های فرمان از ژنراتور به تابلو برق داخلی و استارت سیستم، اقدام به تحویل دستگاه ژنراتور به خریدار خواهند کرد.

لطفا دیتاشیت کاملی از انواع ژنراتورهاتون برام ایمیل بفرمایید. ممنون.

اطلاعات هویتی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این محصولات، موتور دیزل پرکینز با ژنراتور مکالته ایتالیا کوپل می شود. ژنراتور مکالته نیز دارای کیفیت های ساخت بین المللی است و تمام قطعات و لوازم یدکی آن دارای گارانتی تیارا است.

سلام دوست عزیز دیزل ژنراتور صرفا برای استخراج ارز دیجیتال نداریم ولی می توانید برای اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه مراجعه فرمایید.

 این دیزل ژنراتور ها دارای سیستم تنفس طبیعی هستند. تمامی این دیزل ژنراتور ها دارای رادیاتور و سیستم خنک کاری آب خنک می باشند.

رحیم گفت: ۱۴۰۱-۱۱-۱۶ در ۱۳:۲۹ درود. ممنونم از شما که در مورد شرکت های دیزل ژنراتور هم اشاره کردید.

بدین ترتیب که اگر زمانی یکی دیزل ژنراتور ها نقض فنی پیدا کرد، دستگاه دیگر بتواند به کار خود ادامه دهد و برق مورد نیاز شما را تامین کند.

اگرچه توان دائم برابر با نود درصد از توان ماکزیمم تعریف می گردد اما بهتر است در دیزل ژنراتور حالت کار دائم بیشتر از هشتاد درصد از توان ماکزیمم دیزل ژنراتور استفاده نشود و فقط در موارد اضطراری از حداکثر توان دستگاه استفاده می‌شود.

برای اینکه موتور ژنراتور شروع به تولید انرژی مورد نیاز برای تأمین برق کند، باید راه‌اندازی شود یا به اصطلاح استارت بخورد. سیستم استارت خودکار پیشرفته‌ترین سیستمی است که برای راه‌اندازی ژنراتور، به هیچ عملیاتی نیاز ندارد. با سیستم استارت خودکار، حتی اگر در غیاب کاربر قطعی برق رخ دهد، دیزل ژنراتور به عنوان منبع پشتیبان به طور خودکار روشن می‌شود.

سلام جناب شمشیری عزیز، متاسفانه به دلیل نوسانات دائمی ارز و مشکلات حال حاضر اقتصاد کشور، امکان بروز کردن قیمت ها وجود ندارد.

سلام جناب معصومی عزیز، این دو ژنراتور در توان با هم متفاوت هستند.

این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.

Report this wiki page