حفاظ پنجره

Wiki Article

در مکان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ مثل: بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها.

اپراتور و موتور درب اتوماتیک، نقش مهمی در عملکرد و قیمت آن دارند. اپراتورهای باکیفیت و قدرتمند، قیمت بالاتری دارند.

 برد الکترونیک و یا جعبه فرمان درب اتوماتیک یکی دیگر از اجزای مهم درب‌های هوشمند است. همه تنظیمات مورد نیاز از این قسمت انجام می‌شود.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نصب فریم: ایجاد کردن محل قرار گیری فریم (بین دیوار و سقف) .

این نوع از موتور ظاهری شبیه به لوله و استوانه دارد و در درون کرکره قرار می‌گیرد و قابل مشاهده نیست. دسترسی به موتور توبلار برای تعمیرات سخت است و هزینه بالایی دارد.

انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای محل کار یا منزل شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

درب اتوماتیک کرکره ای: قیمت درب اتوماتیک کرکره ای به نوع تیغه ها (آلومینیومی، فولادی و …)، ابعاد درب، نوع موتور و ریموت بستگی دارد.

بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبولار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ابتدا می بایست بدانیم که برای چه مکانی باید کرکره برقی را نصب نمود و با توجه به آنجا بهترین پیشنهاد را ارائه کرد. کرکره برقی فروشگاهی

درب اتوماتیک خانه نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از اطلاعات بیشتر یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود.

در مجموع، درب‌های اتوماتیک می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند.

در صورتی که از چشمی استفاده نشود احتمال بروز خساراتی ناشی از بسته شدن کرکره از طرف خطای انسانی وجود دارد.

افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک حیاط به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.

درب‌های اتوماتیک با توجه به اینکه در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین شکل ظاهری و کارکرد آن‌ها به انواع زیر دسته‌بندی ‌می‌شوند.

Report this wiki page